Mina gyllene skor

Nu är jag redo för valborgsmässoafton och all den lervälling som hör till vid brasbesök. Har hört ryktas om att det varje år är en stor brasa här på Hertsön så dit tänker jag dra med mig David och Alvin.

Med dessa skor tar jag mig genom den djupaste leran utan problem


Sörjer dock lite att det inte blir något brasrally för min del i år men jag får helt enkelt köra dubbelt så fort nästa år ;-)
Till helgen dyker mamma, pappa och Thomas upp här för lite födelsedagsfirande och så skulle troligen Malin och co också kika förbi en sväng på fredag eller lördag för lite tårta. Alvin har förresten beslutat att morfar ska köpa en cykel åt honom i helgen. Han nickar så högtidligt varje gång vi är ute och jag säger åt honom att han inte får röra andras cyklar men att han ska få en egen av morfar i helgen. -Mmm säger han då och nickar och ser jättenöjd ut.


Kommentarer
Postat av: Nyfiken ;o)

Vart har du köpt stövlarna? Jättefina!

2009-04-28 @ 12:12:46
Postat av: Vera

Jag visste att dom förstod! :-D

Undrar oxå om stövlarna, superfina!

2009-04-28 @ 13:06:36
URL: http://miloandvera.blogspot.com
Postat av: Magdalena

Jag sa ju att du skulle få användning av stövlarna! :) Och dom är ju som fina ;)

Stövlarna är köpta på ICA Maxi :)

2009-04-28 @ 14:11:09
Postat av: Lisa

vera - klart dom förstår...dom förstår alldeles för mycket. Dags att börja plugga in ett tredje språk för det är väl inte länge till det går att lura dom med engelska heller :-)



vera och nyfiken - stövlarna är köpta på ica maxi för hela 199 kr (tror i alla fall det var 199...maggan får rätta mig om jag har fel)

2009-04-28 @ 14:56:22
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Magdalena

199 kr..kan jag godkänna :)

2009-04-29 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0