Stadstur och skogsutflykt

Stadsturen hade några vanliga och några mer ovanliga inslag.
Shopping åt Alvin - vanligt
Fika - mycket mycket vanligt
Fikat ägde rum på Åhlens - hyfsat ovanligt
Shopping åt mig - högst ovanligt
Shoppingen till mig bestod bland annat av en klänning - har typ aldrig hänt tidigare

bild lånad från www.lindex.se



Eftermiddagen tillbringade vi i blåbärsskogen. Något bra ska det väl innebära att bo vid vägens ände. Nu tog vi bilen någon minut bort och sen var vi mitt i den stora skogen som vi hade hoppats på skulle vara fylld av härliga smaskiga blåbär. Nu blev det istället så att vi kom hem en stövel fattigare och blåbär bara just så att det räcker till en paj. Alvin tyckte det var jätteskoj att plocka bär - i typ 1 minut. Sen skulle det bäras och bäras och bäras. På väg hem insåg vi att det saknades en liten stövel på Alvins ena fot. Men vi hittade den faktiskt efter lite letande i skogen. Alvin har ropat på sin stövel där ute i skogen säkert hundra gånger och till slut låg den där på backen framför oss.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh, mysigt!

Snygg klänning med:)

2009-08-16 @ 11:57:12
URL: http://thedream.blogg.se/
Postat av: Petra

Mysigt med en dag i skogen! Vi verkar ha en skogsmulle här hemma.



Superfin klänning och rätt kul att shoppa till sig själv för en gångs skull.



kram

Petra

Postat av: Maria

Snygg klänning!:)

Tack för förslaget om uggsen;)

Både lila & svarta var ju ingen dum idé;)

Dock hittade jag inga mörklila när jag idag väl pallrade mig till affären för att köpa dom...dom fanns nog bara i min fantasi;D Men det blev ett par svarta iaf!

2009-08-17 @ 19:20:32
URL: http://maryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0