Tjuvstart

Idag efter jobbet mötte David och Alvin upp mig på stan och så tog vi en tur till Asko för att kolla in de nya lurvarna från Molo. Tyvärr var babystorlekarna på villovägar så den får vi vänta lite till på jackan men jag passade på att shoppa världens sötaste lurvmössa.


Bilder lånade från http://www.luckylittleme.se/

Efter den shoppingen blev det fika på MoP som vanligt och sen beslutade vi oss för att tjuvstarta med lite presentshopping åt Alvin. Davids farmor och farfar gav en slant för att vi skulle köpa något åt A och med tanke på att det ändå brukar bli lite mycket med alla paket och presenter på självaste födelsedagen så beslutade vi att Alvin skulle få en present redan idag.

Efter många varv inne på ToysRUs så bestämde vi oss till slut för en sån här


Så fort vi kom hem slets kartongen upp och byggandet började. Båda mina grabbar hade riktigt skoj. Alvin satt länge och plockade runt på djuren, gubbarna och traktorn. Tror det var ett mycket bra köp.


Undra egentligen vem som hade roligast...pappan eller sonen ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygg mössa! Måste ju prova en på A iaf;)

Kul med lego med, roligt för både stora och små:)



I helgen händer nog inte så mycket, ska lura D att fika på stan idag då F och O ska på party på all stars, sen ska vi ha grillkväll med några jobbarkompisar till D... innan sommaren är över! Söndag har jag ingen aning...

2009-08-15 @ 08:27:08
URL: http://http:/thedream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0