Sötsnok!

Hahaha. Alvin är allt bra söt. Jag frågade om han ville gå och hälsa på Astrid och Sofia och då blev han alldeles jätteglad och uppselt och drog mig direkt i fingret så jag skulle följa med. Då sa jag att vi först måste klä på oss och byta blöja osv. Då sprang han till hallen och rotade fram en mössa och ett par skor.


Redo för ett besök hos Astrid


Varje dag förundras jag över hur mycket han faktiskt förstår. Han säger ju inte många ord själv men han förstår nästan allt vi säger till honom. Häromdagen när han satt på vardagsrumsgolvet och lekte så såg jag att han var utan sockar och frågade då honom var han hade sina sockar. Han tittade på mig och så tittade han på sina fötter och så log han jättestort och hoppade upp. Sen sprang han raka vägen till bollhavet och grävde fram ett par sockar och kom med dom till mig. Tydligen hade han tagit av sig dom när han lekt i bollhavet tidigare..men det var ju jättemånga minuter sedan han gjort det (vilket i Alvintid borde bli en evighet) och ändå kom han ihåg att dom låg där. Jag är imponerad!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart han vill komma hit;P



och nu har vi ju dessutom en sån himla fin bil som Alvin kan få leka med... hur mycket han vill;D

2009-02-03 @ 21:53:59
URL: http://thedream.blogg.se/
Postat av: magdalena

vad söt han är! :)

2009-02-05 @ 18:47:23
Postat av: darkangel

Vad söt han är! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0