Vad ska man med leksaker till?

Här hemma leks det friskt med allt som inte kan klassas som leksaker. Alvin har ett jättefint rum fyllt med färgglada, spelande, roliga saker som man kan tycka att små barn borde finna intressanta. Men nej då. Med undantag av några lite extra spännande leksaker (som faktiskt får Alvins uppmärksamhet då och då) så väljer Alvin mycket hellre att leka med Ikeas insektsnycklar, hänglås, ljus, korgen som är fylld med mössor, vantar, sockar och liknande och så självklart mobiltelefoner, fjärrkontroller, digitalkameran, skruvdragaren och andra tekniska prylar.

Idag har vi lekt titt-ut som faktiskt är en mycket bra lek. Jag kan sitta framför datorn och surfa runt i lugn och ro bara jag då och då frågar "var är Alvin" Alvin är skitnöjd och anser visst att jag leker med honom och jag är skitnöjd för jag får lite lugn och ro och kan uppdatera bloggen eller liknande.








Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha ha ha ha ha... ha ha ha:D

2009-02-02 @ 10:30:20
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0