Alvin vill ha

Idag har Alvin försökt köpa sig ett par nikeskor. Och jag lovar att jag inte hade ett finger med i spelet. För några månader sedan fick Alvin leka med min mobil och då hade han skickat två sms till Fredriks kompis som vi köpt massa Nike-produkter av i somras men tydligen har inte hans nikebeställningar gått fram för idag skickade han ytterligare ett sms till samma person. Det kan väl bara innebära att han vill ha nya Nikeskor? ;-)


En gammal bild på Alvin i hans favoritskor som nu blivit för små

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men shit vilken snygg sida du fixade dig bara sådär... och så antar jag att du varit en svängpå stan oxå!!

Hmmm, kan inte komma på om jag gjort nåt speciellt alls idag;)

2009-01-15 @ 22:53:03
URL: http://thedream.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sofia: tackar tackar! Japp en fikadejt på MoP har jag också hunnit med..och så förstås en tur till vår nya bästis ;-)

2009-01-15 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0