Måste ha!

En kväll helt för mig själv. David är i Sthlm och jobbar och Alvin sover sen 2 timmar tillbaka. Jag hade planerat att göra massor med saker men istället har jag suttit i soffan hela kvällen och bara njutit av tystnaden och lugnet.

Har surfat runt massor och råkade då snubbla över dom här otroligt söta napparna från mam som släpps i butik om några veckor.

bilden lånad från http://www.bambino-mam.se/

Att det dessutom är dom enda napparna som Alvin tar gör ju inte saken sämre ;-) Vi har länge varit på gång att köpa en uppsättning med nya nappar då dom gamla börjar bli lite väl mycket använda. Men nu beslutade jag mig precis för att vänta i några veckor till ;-) Men jag kan säga redan nu att en sån där härligt gul napp bara MÅSTE vi ha hit hem...och några av dom andra lär också få flytta hem till oss.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men du!... då måste du ju nästan köpa den där snygga nappburken från cult (och ställa högt upp;P)till så snygga nappar;D



Vad synd att vi är världsbäst på att tappa bort nappar då! (kan ju inte riktigt skylla på Astrid ännu;) Lär ju behöva handla mer snart men jag känner att jag oxå kan vänta ett tag nu... =D

2009-01-23 @ 00:05:24
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0