Snart maj ;-)

Det är tyvärr långt kvar till maj men jag tänker ändå starta min önskelista redan nu.

Lisas önskelista:
* Veronica Mars - säsong 1
* Veronica Mars - säsong 2
* Veronica Mars - säsong 3

Jag har hittat en TV-serie som jag verkligen gillar. Enda problemet är att jag hittat den aningens sent. För något år sedan så tipsade Camilla mig om den men på något sätt fick jag för mig att det var ett skräpprogram och orkade inte ens se ett endaste litet avsnitt. Nu vet jag bättre..men nu är det ju lite för sent för att se de första säsongerna. Surfade in på cdons hemsida och tänkte att jag skulle klicka hem några boxar men dom är ju för tusan tokdyra så jag får snällt vänta till maj och hoppas att någon köper en sån åt mig då.

  
bilderna lånade från cdon.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0