Aronsbadet

Idag hade vi beslutat att vi skulle göra något skoj med Alvin så vid frukostbordet frågade jag honom om han ville åka till leksaksaffären och kika på leksaker, gå ut och sparka boll och åka rutchkana eller åka och bada. "Åka bada didi" blev svaret direkt (översatt till svenska: Åka och bada med Edwin). Alvin slängde ifrån sig smörgåsen, drog av sig haklappen och sprang ut i hallen och försökte få på sig ett par skor och paniken var nära när han efter 10 sekunder fortfarande inte lyckats få på den första skon. Inte helt smart av mig att nämna detta just vid frukostbordet för nu fick vi en smått hysterisk Alvin som sprang runt i lägenheten i blöja, pyjamaslinne och sina skor och ropade åka bada medan vi försökte göra allt i ordning för en dag på Aronsbadet. Ett samtal till Fredrik blev det också för att höra om inte dom också kände för en tur till Arons och som tur var så kände dom för det :-) Sofia och Astrid kikade också förbi en sväng.






Favoritsysselsättningen var självklart att åka vattenrutchkana.

En riktigt härilg dag har vi haft men nu är jag aningens lik en kräfta i ansiktet. Förstår inte hur jag varje år lyckas glömma att jag ju faktiskt är rätt känslig för solen och bränner mig lätt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka snyggingar!=)



Jag brände mig faktiskt inte. Men då snodde jag av Astrids solskydd så brun är jag ju inte direkt heller!;P

2009-07-20 @ 15:05:21
URL: http://thedream.blogg.se/
Postat av: Liza

Ni lever ;) Eller är det kanske datorn som återuppstått igen? :)

2009-07-20 @ 17:26:23
URL: http://yrvaeder.se
Postat av: Lisa

Liza: försökte posta ett svar i din blogg men det gick inte så jag skriver här istället. Lever gör vi absolut..och njuter av det härliga vädret :-) Dock lyckas jag inte riktigt hitta tid att uppdatera bloggen på nu när jag jobbar om dagarna.

2009-07-22 @ 11:54:04
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilken "otur" med träningen!;P

Och vilket fusk med semestertider på barnet! Hur fixar man sånt??

... eller egentligen kanske jag ska fråga David det;D har för mig att han klev upp rätt tidigt när du var hemma. Haha!

Lite skönt är det iaf att hon kliver upp tidigt med pappa också.;)

2009-07-22 @ 13:52:48
URL: http://thedream.blogg.se/
Postat av: Sofia

En promenad låter great! och så slipper jag köpa ny sportbh;-)



Spelar ingen roll för mig vart vi går... men roasters lät ju helt klart mysigt=)

2009-07-29 @ 13:22:19
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0