En riktig liten sjusovare

Alvin den lilla sömntutan tog sovmorgon imorse. Skulle egentligen börjat dagis kl 8 men han var inte på plats där förrän kvart över tio. Så kan det gå när man är vaken och härjar järnet fram till klockan 24 på kvällen (eller snarare natten).
Själv var jag riktigt avundsjuk på David och Alvin när min klocka ringde 06.15 och dom fick ligga kvar och sova medan jag snällt fick ta mig upp och ge mig iväg till jobbet. Trots den sena kvällen och tidiga morgonen för min del så har dagen gått riktigt bra. Fortfarande finns det hur mycket som helst kvar för mig att lära mig men det går sakta men säkert framåt och än så länge trivs jag riktigt bra med att få ge mig av till jobbet varje dag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt att det känns bra på jobbet!:-)



Måste erkänna att det fortfarande känns helt ok för mig med. Och på torsdag kommer LÖNEN!

Vad tror du om en prommis in till stan och fika på fredag? ... eller lördag eller söndag eller måndag osv, osv;-)

2009-06-23 @ 11:54:08
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0