Familjen Ömans öppna förskola

Jag har 4 veckor utbildning innan jobbet börjar på riktigt och under dessa 4 veckor måste jag vara på plats varenda dag för att inte hamna efter utan möjlighet att ta ikapp. Under dessa 4 veckor jobbar David totalt 4 dagar i Stockholm. Ni kan ju bara gissa vilken dag Alvin går och blir sjuk på. Självklart kom febern smygandes igår när det var dags för David att börja packa inför den här veckans Stockholmstrip. Jag kände paniken komma smygandes och lösningsförslagen sprutade ut ur både mig och David. Vissa bättre än andra kanske jag skulle tillägga. David tyckte att han kunde ta med Alvin till Stockholm och till jobbet - "det borde väl gå bra bara jag tar med några leksaker till Alvin", var Davids kommentar. Som sagt vissa ideér var kanske inte jättebra ;-)

Allt löste sig i alla fall till slut tack vare supersnälla Sofia. Alvin fick vara hemma hos Sofia och co hela dagen när jag jobbade och alla levde och huset stod fortfarande kvar när jag kom och hämtade Alvin så dagen verkar ha gått riktigt bra ;-) Så tack så jättemycket för hjälpen!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Familjen Öman lät ju riktigt kitschigt!=D

2009-06-02 @ 08:20:20
Postat av: Ida

Hej, Jodå här är allt bara bra, å med er åxå ser jag, trots febern.

Jag är jätte nöjd med kameran!!! Det är en Nikon D60 (med 18-55 och 55-200 objektiv), digital systemkamera, har haft nån dålig liten kamera tidigare så det känns som himmelriket att fota med den här =)testar länka till den få se om de funkar http://www.expert.se/product/product.aspx?id=1953837

ha de bra!!

2009-06-04 @ 09:44:50
URL: http://idanilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0