Gör som kossan - lev på hoppet :-)

Har ni sett vilka sönosar?! När jag var liten fick jag minsann nöja mig med en rund hoppboll men nu är det andra tider. Nu kan man som barn (lite svårare som vuxen - jag vet för jag har testat) hoppa runt på en sån här söt kossa!



Jag och Alvin var förbi Sofia och Astrid igår och det var ju som ren julafton. Alvin fick paket! Tror jag måste införa fler än en födelsedag per år åt barn för paket är ju löjligt roligt att få. Så för er som missat så fyller Alvin 1,5 år nästa vecka ;-)
Hur som helst så innehöll paketet en sån här underbart söt liten kossa! Alvin studsar runt med den här hemma i värsta popcorntempot. Så vi skickar över ett stort tack till Sofia, Astrid och Frida (och de andra i familjen också..men tror inte riktigt att dom varit lika inblandade i inköpet som de tre nämnda)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha! Jag skulle vilja se då du provade;D



Så snygg Alvin är på sin kossa!

... och vad snygga kossorna såg ut brevid varandra, jag tror jag måste snotta bilden av dig;)

2009-03-12 @ 21:02:23
URL: http://thedream.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh vilken fin! Vet du var man kan hitta såna?

/ P

2009-03-15 @ 11:23:18
URL: http://septemberflikkan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0