Våga vägra vintern!

Från takdropp och barmark till djupsnö och storm på bara några timmar. Vart tusan tog våren vägen?

Det här tycker inte ens jag som tvättäkta norrlänning att det räknas som vår

I min värld så hade ju våren kommit hit. Så igårkväll när jag skulle gå över till Fia med familj så hoppade jag självklart i mina vårskor och traskade iväg. Inte världens smartaste drag men är det vår så är det ;-)


Mina snygga vårskor!

Detta blev resultatet av det hela

Våga vägra vintern!

Gissa om jag var blöt och irriterad när jag väl kom fram. Halt som tusan var det också och självklart hade jag ju ingen vagn att hålla i mig i. Ibland är jag nog lite för envis för mitt eget bästa ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skorna är ju snygga iaf;)

2009-03-31 @ 14:46:13
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0