Dagen efter

Livet som småbarnsförälder är verkligen härligt.
Grillkväll hos vänner igår och ändå isäng vid 23.30. Kände mig som en pensionär när jag satt i soffan och var galet trött redan vid 22 men nu idag är jag överlycklig att vi kom isäng i hyfsad tid ändå. 5.30 vaknade nämligen Alvin! Tog över honom till våran säng och tänkte försöka få honom att sova vidare lite till när han helt plötsligt sätter igång att hulka och hosta och låta precis som att han tänkte kräkas. Vi flyger upp och hoppas på att kunna rädda sängen och jag ser hur hela min trevliga födelsedagshelg blir inställd. Det kommer dock aldrig någon kräka så vi testar att ge honom välling och förväntar oss att få torka upp några dl välling från golvet men det kom aldrig upp. Nu står Alvin och dansar framför TV:n och verkar hur glad, pigg och frisk som helst och med magen full med välling. Kanske är det bara lite "dagen efter" för honom också ;-) (antar att åtminstone daniel känner sig liiiite seg idag) Jag har ingen aning om vad det var för något imorse men jag håller alla tummar jag har för att det inte är magsjuka som är på gång.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Daniel fick kliva upp med Pumlan 04.50!

mohahhahhaha;)



Ingen aning hur han mådde då, för jag sov ända fram till NIO!:D

2009-05-01 @ 16:02:05
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0