Molosar i mängder :-)

I förrgår när David kom hem från Stockholm hade han hela väskan fylld med härliga små molosar. Petra har varit supersnäll och shoppat upp lite pengar åt mig när hon var i Danmark.

massor med nya härliga plagg (saknar dessutom en bodysuit men den hade A på sig när jag tog fotot)



Alvin det lilla trollet har dessutom redan börjat visa att han har en egen vilja när det kommer till kläder. I förrgår när han skulle kläs på inför dagis så stod jag och rotade i hans lådor och hittade en regnbågsrandig tröja som jag tänkte att han skulle ha. Men Alvin hade fått syn på en tröja full med bilar och den SKULLE han ha på sig. Det spelade ingen roll vad jag sa eller gjorde (jag försökte tom locka med en tröja full med vovvar) han vägrade allt annat förutom biltröjan. Så Alvin hade biltröja på sig till dagis i förrgår ;-)

Av de nya kläderna så gillar han bäst pingvinerna. Igår gick han runt på dagis och visade sina nya snygga pingvinbyxor åt alla han mötte och berättade att det var pingviner på hans ben. Idag blev det visst också pingviner ;-)

    
Alvin steg upp i morse och var då klädd i cirkussuit men det dög visst inte så han kompletterade med pingvintröja och pingvinlinnet fick agera kjol


Kommentarer
Postat av: Stina

Det här kommer ju bli en riktig modeslav om det fortsätter i den här takten :)



2009-05-24 @ 22:34:39
URL: http://zon8.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad gulligt då :-)

Hihi

2009-06-02 @ 22:27:54
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0