Muta

Jag är SÅ lättköpt.
David berättar att han skulle vilja (behöva) åka till USA med jobbet i en vecka och eftersom han känner mig utan och innan så berättar han i samma veva att jag självklart får ta del av hans traktamente från resan isf. Smart drag av honom för genast blev resan något skoj istället för bara en jobbig vecka hemma ensam med Alvin.

Muta 1 klickade jag hem från cdon igår.

Min nya drog! Jag klickade hem säsong 2 från tradera för någon vecka sedan för att ha något att göra om kvällarna här hemma nu när David är borta men efter bara några få dagar hade jag plöjt igenom alla avsnitten och genast kom abstinensen så då passade det ju perfekt med säsong 3 för en del av mina mutpengar. Börjar dock redan få ångest eftersom säsong 3 är sista säsongen. Vad ska jag göra när jag sett alla dom avsnitten?

Muta 2 - shoppade jag på stan idag

Ett nytt bastyg till vagnen. Har länge kännt för att byta bort det beiga bastyget på vår bugaboo och idag gick jag in på baby och barn (asko möblehus) här i stan och tänkte lägga en beställning på ett mörkgrått tyg istället men supersnälla Sofia lät mig köpa bastyget från vagnen hon hade i lager istället så slapp jag vänta flera veckor på leverans. Så nu har jag ett grått och fint tyg här hemma som bara väntar på att att spännas upp på vagnsramen.

Muta 3 - har inte inhandlats än men jag funderar på om det inte ska bli ett sånt här superfint kakfat till oss

och nog hade det varit rätt snyggt med ett sånt i modell mindre åt Alvin till hans nya kök.

Jag ÄLSKAR mutor :-)


Kommentarer
Postat av: Liza

Kanoners! Hoppas du fick lite rabatt när det var demoexet! Får ta och fixa till mönstret på sittdelsöverdraget så kanske jag kan sy om det du tog så det passar bättre.

2009-11-19 @ 15:46:45
URL: http://yrvaeder.se
Postat av: Petra

Haha...önskar att min sambo hade ett fett traktamente att muta mig med ;-)Sen får du säkert en del från USA också kan jag tänka mig?



kram

Postat av: Lisa

liza - Jag tycker också att du ska fixa till mönstret så att jag kan beställa en åkpåse av dig :-D eller någon slags påse/skydd. En vändbar hade varit riktigt fint ;-)



Petra - haha..japp ibland är jobbresor bra. ;-) vi får se om jag får något från USA..han verkar jobba, gå på jobbrelaterade middagar osv mest hela tiden. Min förhoppning är att det åtminstone ska komma hem något par Nike-skor åt mig

2009-11-19 @ 19:44:45
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Vera

Eller en Kitchen Aid. Ack så snygga och under 2000 kr i USA...

Ångrar så att jag inte köpte en när vi var där. Visst man får byta elen, men...!

2009-11-19 @ 22:02:12
URL: http://miloandvera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0