Känsliga läsare varnas...

Så till min mor säger jag på en gång att det inte är någon idé att du läser vidare, du kommer ändå bara svimma.

Så här såg det ut hos oss imorse

Kände som att jag behövde ta itu med det och beslöt mig för att börja så fort jag lämnat Alvin på dagis. Så blev det såklart inte. Jag sprang på Sofia utanför dagis och erbjöd mig att skjutsa henne och Astrid till tandläkaren och efter det blev det fika (ovanligt va?) hemma hos dom. Väl hemma lyckades jag sen skjuta på städandet i fleeera timmar till - faktiskt ända tills det var dags för mig att gå och hämta Alvin efter hans 5 timmar på dagis. Så eftermiddagen har jag och Alvin spenderat med varsin dammsugare och varsin dammtrasa och se så fint det blev.



Efter det kände jag att jag förtjänade lite belöning så jag fixade en stor kopp med gott citrondoftande te, nyaste numret av family living och ett gäng med värmande mysiga stearinljus.



Tyvärr kände inte lilltrollet här hemma för att samarbeta. Efter flera veckor med världens smidigaste läggningar så beslöt han sig idag för att inte samarbeta alls. Nu har han efter mycket om och men slocknat i soffan bredvid mig och jag kan äntligen öppna tidningen och slappa en stund innan det är dags för sängen även för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0