små magiska piller

Bara så att ni vet så älskar jag doktor Ulf (minns inte hans efternamn men han är bäst ändå) på Hertsö vårdcentral!

Han har idag försett mig med små vita magiska piller som jag lätt skulle kunna betala en halv förmögenhet för om det hade behövts.

Jag har satt i mig 3 piller idag och har inte kräkts en enda gång sen jag tog första pillret och jag har bara kännt mig lite lätt illamående några få gånger under dagen. Wiiiie! 

Dom FUNGERAR...förstå hur underbart det är. Visst jag blir lite smått väck i huvudet utav dom men inte så borta att jag inte fixar att ta mig igenom dagen.

Jag vet ärligt inte vad jag hade gjort om dom inte hade fungerat för min energi var verkligen slut. Jag var så dödligt less på det överdjävliga illamåendet och kräkningarna att jag typ var beredd att gräva ner mig och gå i ide i en månad eller två.

Life is back!! Life is good!
Nu bara MÅSTE det här hålla i sig. Sådetså!


mina allra käraste ägodelar just nu!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Druggie!;)

2010-04-21 @ 17:15:47
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0