tandläkaren

För två veckor sedan kom det ett brev i brevlådan adresserat till målsman för Alvin Waara. I brevet stod det "Vi har bokat en tid åt dig till vår tandhygienist onsdag den 11:e augusti kl 13.40..."

Med tanke på den shyssta felskrivningen funderade jag på att ringa och höra med dom om det var okej för mig att ta med Alvin på besöket ;-)

Nu gjorde jag inte det och Alvin var självklart med och det gick (trots mina farhågor med tanke på trotsmonstret) superbra. Alvin satt lydigt i stolen och gapade när han blev tillsagd att göra det och bet ihop när han blev tillsagd att göra det. 20 tänder har han skrapat ihop nu och alla var visst jättefina och inga hål som tur är.

Efter det passade jag och Alvin på att ta en tur till stan där Alvin shoppade sig en blixten mcqueen tröja (ja nu är det kört på riktigt) och jag shoppade fleecekläder och skor åt honom att ha till hösten när det är dags för nya dagiset.

Kommentarer
Postat av: Sofia

fniss

2010-08-12 @ 11:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0