Borta

December är en riktigt bra shoppingmånad. De flesta webbutikerna kör med julkalendrar men nya roliga erbjudanden varje dag. Det har blivit en del shopping för mig och en av favoriterna är denna småfolktröja.



Dock har den efter endast en användning lyckats försvinna. Jag sörjer lite här och David roar sig med att tycka att jag är töntig. Det är ju bara en tröja enligt honom. Men det är faktiskt inte bara en tröja...det är en ursnygg småfolktröja som dessutom shoppades med riktigt bra rabatt.

Hur den har lyckats försvinna kan jag inte riktigt förstå. Alvin hade på den på lördag för att sen byta om till pyjamas på kvällen och efter det har den försvunnit. Antingen har någon öppnat vår väska på Arlanda och snottat den (dock bara den från vår alldeles överfulla resväska) eller så har Alvin pillat in den på något skoj ställe där vi kan hitta den någon gång lagom till att den inte passar längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0