GLASSFEST!

Nu blir det glassfest här varenda dag hela sommaren lång.

Både jag och David kom visst med i buzzadors hemglasskampanj. Så nu får vi hem MASSVIS och då menar jag verkligen MASSVIS med glass så nu är det bara att alla ni kära vänner ställer upp och kommer på glasspartyn i sommar.

Om jag räknat rätt så får vi 22 förpackning med glass :-0
Tur att vi har mååånga glasstokiga vänner säger jag bara.



Så Fia - det är bara att du samla alla dina barn, deras kompisar och era grannar någon dag så kan vi komma och utfodra er med glass :-D


Vill DU också bli en buzzador och få chans att prova och marknadsföra olika produkter klicka på den här länken och anmäl dig (använder du länken syns det att jag värvat dig och då får jag några extra poäng)

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=liswaa04

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh attans att man inte bor närme! I detta hushåll bor 2 glassgalningar, en stor och en liten ;-)



kram

2010-05-31 @ 19:51:10
URL: http://septemberflikkan.blogspot.com/
Postat av: Stina

Jistanes!! Har ni ens plats i frysen?



Men grattis till "vinsten" ;)

2010-06-02 @ 18:20:52
URL: http://zon8.blogspot.com
Postat av: Petra

Ja, fy vilka saker man måste dras med. Jag insåg rätt snabbt efter att ha googlat runt och sen fått göra en "check" att det inte är foglossning (ja, kanske det också) utan något så mysigt som åderbråck. DÄR! Det är mycket man önskar att man inte vet...



Kul att du blev nöjd över sakerna! D frågade om han ville veta hur mkt det hade kostat. Nej, sa jag ;-)



kram

2010-06-03 @ 20:00:19
URL: http://septemberflikkan.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Hej!

Jag har läst lite om att bli Buzzador, hur tycker du att det är? Vad är det för något man brukar få testa? På deras hemsida stod det att de gärna vill ha bilder när man rapporterar, är det något måste eller kan man strunta i det?

Hälsningar

Caroline


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0