på återseende

Nu drar vi till stockholm över helgen.
Fast jagmåste erkänna att jag MYCKET MYCKET hellre hade åkt nästa helg. Skitjobb att luras sådär. Jag trodde jag skulle jobba nästa helg och därför inte hade möjlighet att åka till Sthlm då men så har det visat sig att jag inte alls ska jobba då. Skit också!

Varför är nästa helg mycket bättre då?
Jo för då hade jag kunnat åka till Danmark en sväng och fått vara i Moloheaven i några timmar. Förstå hur SKOJ det hade varit.
Nu får jag istället sörja över att vi bokade in den här helgen och sura lite på Molo för att dom släpper datumen så sent.

Så nära men ändå så avlägset.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha det så roligt! Du får bränna pengar i stockholm istället!:)

2010-05-20 @ 18:57:29
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0