pissig dag

Idag är nog den värsta dagen på länge.
Vaknade på morgonen med HEMSK huvudvärk och lite extra kraftigt illamående. Masade mig ändå upp ur sängen och satt i mig lite frukost men den hamnade snabbt i toalettstolen istället. David fick gå med A till dagis medan jag sov bort några timmar med förhoppningen att må bättre när jag vaknade. Det fungerade såklart inte. Har nu i alla fall pillat i mig typ 3 gafflar med pyttipanna och två alvedon och strax blir det en dusch så att jag åtminstone överlever eftermiddagen med A.

Jag skulle helt ärligt behöva lite semester från det här livet just nu men jag vet inte riktigt var jag ska skicka ansökan. Jag räknade igår och insåg att jag nu mått illa i exakt 63 dagar!! Efter mina 11 första dagar var jag redo för psyket så det kanske inte är så konstigt att jag kraschar totalt vissa dagar.

Så nu ska jag gå och överleva den här dagen och hoppas på att det snart blir torsdag. För torsdagen bara måste ju bli bättre än den här skitdagen! sådetså!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Torsdag kommer att bli jättebra! Och sen blir fredag ännu bättre och till helgen är du "lagad".

Jag tycker vi bestämmer så!=)

2010-05-26 @ 13:45:30
URL: http://thedream.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh fy din stackare! Finns det inga tabletter som hjälper mot det där?



kram

2010-05-26 @ 23:09:25
URL: http://septemberflikkan.blogspot.com/
Postat av: Stina

Håller tummarna för att det vänder väldigt väldigt snart! Stackare så får hålla på så länge... KRAM!

2010-05-28 @ 20:39:40
URL: http://zon8.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0