en liten miniversion av mig

Idag har David varit iväg till Stockholm över dagen så jag och Alvin har roat oss själva här hemma. Hade tänkt försöka få med Sofia och co på något men när det visade sig att dom fortfarande roar sig med kräksjuka i familjen så hoppade vi det och istället frågade jag Alvin om vi inte skulle åka ner till stan och shoppa en ny vintermössa åt honom och samtidigt passa på att luncha på stan, kanske lite pannkakor eller varför inte en hamburgare på Max.

Alvin funderar en stund på det och sen säger han:
Nej vi behöver inte åka riktigt ännu.
Vi kan först äta lunch hemma och så
åker vi till stan sen och tar en fika
:-D


lilla trollungen ute i snön i Gällivare i helgen

Kommentarer
Postat av: Sofia

Liten släng av pappa ocskå som iaf inser att man kan behöva lunch OCSKÅ!;)



... och just "roar" oss vet jag inte;P

2010-11-09 @ 08:00:49
URL: http://thedream.blogg.se/
Postat av: Sofia

Alvin och Valter passar ju klockrent men Tage är ju bara för sött... tur att det inte är jag som måste välja.



Skicka du beställning, det är inga problem.

2010-11-09 @ 10:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0