Finaste storebror

Det är inte alltid bara kul att vara storebror.
Så gott som varje natt brukar Alvin komma över till vår säng och det har såklart fortsatt fast lilla H entrat familjen. Dock har jag och David efter att lilla H fötts och visat sig vara en riktig liten nattsuddare börjat dela upp nätterna och den ena av oss kan få några timmars ostörd sömn på bäddsoffan i datarummet och Alvin har även han blivit erbjuden plats i bäddsoffan men han har envist hållt fast vid våran säng.

För några nätter sedan när jag låg och sov i bäddsoffan kom dock Alvin tassande och sa att han ville sova med mig.
"Det går ju inte att sova i sovrummet. Helge vägrar sova fast det är natt och han låter så mycket så jag kan inte sova"


världens finaste storebror

Kommentarer
Postat av: Stina

Underbart härlig kommentar! :)

Han är ju för söt Alvin!



Du har fåttbyta ut "sista graviditetstidens sömnbrist" mot "vakenbebissömnbrist". Jag hoppas jag är där snart också :)

2010-12-02 @ 11:56:50
URL: http://zon8.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0