Fint folk kommer alltid sent.

Jag har verkligen inte lärt mig att allt tar längre tid med två barn. Jag tror fortfarande att vi ska hinna i tid till dagis om jag börjar hela påklädnasprocessen samtidigt som förut och detsamma verkar gälla allt vi ska hitta på. Tog det en kvart att bli klar och ta sig till BVC med Alvin så tror jag att jag fortfarande kan fixa det på en kvart vilket kanske inte riktigt stämmer. Det som förut gick på en kvart tar nog snarare 45 minuter eller en timme nu eftersom lilla H alltid ser till att pricka in en bajsblöja eller matning precis när jag tycker att vi är redo att bege oss.

Men fint folk sägs ju alltid komma sent!


present från Fia och company till mina fina barn (ja Alvin fick även massor med mycket uppskattade läskiga insektsbilar)


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha...jag känner igen det där. Med Noel brukade jag alltid sätta deadline till mig själv en kvart innan jag skulle åka, nu behövs det en halvtimme. Är jag däremot själv med Lea går det rätt snabbt. Fina presenter!



kram

2010-11-29 @ 22:33:40
URL: http://septemberflikkan.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Good Luck! Jag har fortfarande inte lärt mig.

Å andra sidan är jag inte vidare snabb helt ensammen heller, haha!

2010-11-30 @ 11:37:22
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0