bättre sent än aldrig

Nu har det varit tyst här på bloggen ett bra tag. För snart två veckor sedan råkade jag dra ur strömkabeln ur vår bärbara (som för övrigt inte är så vidare bärbar längre då batteriet gett upp för länge sedan) och det innebär att det krävs typ en 3 omstarter innan datorn går igång igen. Det har jag inte orkat ta tag i förrän idag...kan vara så att jag fick nog av datortid på jobbet.

Nu har jag i alla fall jobbat sista dagen för den här gången. Lite tråkigt men samtidigt rätt nödvändigt. Mina fogar gillade inte alls att sitta på en kontorsstol i 8 timmar per dag. Mina fogar gillar för övrigt ingenting just nu. Tur att det inte är allt för länge kvar. Som vanligt har jag lite dålig koll men efter en snabb titt i graviditetskalendern på familjeliv så fick jag veta att jag är i vecka 33 nu och det känns ju rätt överkomligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0