min önskelista

okej..jag fyller inte direkt år nu snart. Men nu har jag hittat något jag bara måste ha så då skriver jag en liten kort önskelista ändå.

En sån här vinteråkpåse från the Buppa brand skulle sitta fint i bugaboon till vintern

bild lånad från http://barnshoppingbloggen.blogg.se/ (som för övrigt är världens bästa sida när man vill ha lite snygga shoppingtips)

Egentligen så skulle man ju dessutom kunna kalla det för Helges önskelista. För helt ärligt så behövs en ny åkpåse till vintern om inte Helge ska frysa ihjäl för den tunna lilla saken vi hade i vagnen när Alvin var liten var ju anpassad för en stockholmsvinter inte en luleåvinter.


Kommentarer
Postat av: David

När jag såg rubriken trodde jag det skulle stå Måsgränd 28 i inlägget.

2010-09-02 @ 18:22:25
Postat av: Lisa

david: haha..ja det skulle man kunna tro. Men känns som att jag vill se huset innan jag skriver upp den på min önskelista ;-)

2010-09-02 @ 18:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0