home sweet home

Har för länge sedan lovat att bjuda på lite bilder från huset men det har inte blivit av. I början av veckan hade vi dock besök från Gällivare och just inför besök brukar det vara som mest städat här hemma så jag passade på att fota några bilder då.


Som vanligt vill jag egentligen vänta lite mer med att lägga upp bilder eftersom det fortfarande är massa småsaker kvar att fixa. Men jag får nog inse att när man bor i hus så finns det ALLTID lite saker att fixa :-)



Främst känns det som att det fortfarande är kala väggar som är största bekymret här. Vi har dock inte riktigt kommit fram till vad vi skulle vilja få upp. Sen skulle det förstås vara snyggt att kunna ställa lite piff på tv-bänk och liknande men det får allt vänta något år till ;-)



lekrummet är aldrig någonsin HELT städat med alla saker på sin plats. För hur snabb jag än är på att städa så är kidsen ändå snabbare med att röra runt där inne.


Kommentarer
Postat av: Lisa Holmfrid

Åh vad fint ni har det! Riktigt mysigt och härligt med stort vardagsrum/matplats.



Man blir nog aldrig riktigt klart med huseriet. Det finns alltid nya projekt att beta av :)



Trevlig helg på er!

2011-08-12 @ 11:46:01
Postat av: Sofia

Men äntligen!;)



Vad jättefint det blev med bilderna i vardagsrummet, var fick du vajrarna (heter det så?;) ifrån?

2011-08-12 @ 13:14:15
URL: http://thedream.blogg.se/
Postat av: Lisa H

Jag har köpt liknande på Granit, en superduperaffär. Ligger bara så väldans långt borta...

2011-08-12 @ 15:58:57
Postat av: Lisa

Vi köpte en 10-meters rulle med vajer på Clas Ohlson. Gick finfint och inte lika långt bort som granit ;-)

2011-08-12 @ 16:52:47
Postat av: Lisa

Hej vilken fin blogg.

Jag undrar vars du har hittat det fina svarta prickiga tyget?

2011-08-15 @ 07:30:15
Postat av: Lisa

Nu är det många lisor här ;-)



@lisa med tygfrågan: tack! jag kommer tyvärr inte riktigt ihåg vart jag handlat det prickiga tyget men tror att det antingen var på åhlens eller på olssons tyger här i Luleå.

2011-08-15 @ 09:04:02
Postat av: Jenny

Snyggt kära du! Mycket god idé med bilder på det där sättet!

2011-09-01 @ 21:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0