Lördag

Idag var tanken att David skulle ha varit på killkväll hemma hos Daniel med bastu middag och en och annan öl medan jag och kidsen skulle fått besök av Fia, Astrid, Hilding och Frida för lite melodifesitvalhäng med kinamat, grönsaker, dip och godis. Men så blev det inte eftersom Hilding fick för sig att kräkas dagen till ära. Överlag är jag verkligen inte vidare brydd över baciller men just kräksjuka håller jag mig gääärna långt ifrån.

Istället har vi roat oss med att spendera lite pengar idag...inte helt fel det heller :-)


Alvin fick sig en ny limegrön låda att ha lite av sitt lego i. Skitsnygga men dock inte skitbilliga. Han vill gärna ha fler i andra storlekar men det får han nog vänta lite med..typ tills han fyller år eller nåt.


Vår nya soffa. Den fick vi självklart inte med oss hem nu men förhoppningsvis kommer den lagom till inflytt.

Sen blev det även lite budgetshopping på myrorna. Ett litet vitt köksbord att ha i köket eftersom vårt nuvarande bord kommer placeras i matsalen. Till det beslöt vi att använda våra gamla köksstolar. Dock är dom helt fel färg så där får jag nog anlita supermålaren Ivan till att måla dom vita :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Milla vill också ha stora fina legoförvaringlådor, i råååååsa och vitt! Synd att dom inte är helt gratis, DET hade varit kul!

2011-02-13 @ 06:34:28
URL: http://solouniko.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh dom är så snygga de där lådorna. Vill ha!

2011-02-13 @ 08:30:21
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0