mobilfattigt

Vårt hem är lite tomt på mobiler (och nu syftar jag inte på mobiltelefoner utan såna man kan hänga tex ovanför spjälsängen) för Alvin var aldrig vidare intresserad av sånt men jag börjar få lära mig att Helge faktiskt inte är en miniAlvin utan en egen liten person som fungerar helt annorlunda än en liten Alvin.

Lånade skötbordet hos Fia när vi var där och hälsade på och Helge blev jättefachinerad av labanmobilen som hänger ovanför skötbädden så idag tog jag mig faktiskt för att fixa upp en sängmobil ovanför Helges säng och den blev genast en stor succe.


en snurrande, spelande, lysande sängmobil som tydligen är hur rolig och spännande som helst.

Helge tackar Astrid och Hilding för den. Hade han inte fått ärva den av dom finns risken att han fått klara sig helt utan.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Så bra! Fick ni den att funka?

Astrid älskade den Hilding var totalt obrydd...

2011-01-18 @ 10:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0