Juni

och äntligen fick även vi lite sommarväder.

Idag är en riktigt härlig dag. Nog för att jag har umgåtts med en liten gnällspik hela förmiddagen men David var hemma redan halv fyra och nu startar en riktigt härlig långhelg. Vädret gick från ösregn och genommulet på förmiddagen till strålande sol och sommarvärme nu på kvällen och jag hoppas att sommarvärmen tänker stanna hela helgen lång.

Idag ska vi ha fredrik och grabbarna här på middag och dom stannar även över natten så just nu förbereder vi middagen. Blir såklart grillat :-) Till efterrätt har jag premiärbakat polkagrispaj som jag hoppas är grymt god. Och imorgon ska Alvin på kalas igen men mer än så har vi inte inplanerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0