Helge 4 månader

4 månader blev han den 13:e och sen dess har jag tänkt skriva ett inlägg men det har inte blivit av så det får bli en Helge 4,5 månad istället.

Vet vad han vill och har en HÖG röst som han inte tvekar att använda när han inte är nöjd.
Gillar att vara i famnen men ibland fungerar gåstolen eller matstolen också
Är tokigt less på vårat vardagsrum och knorrar så fort man ens funderar på att gå och slå sig ner i soffan med honom
Älskar när det händer saker och trivs som fisken i vattnet när vi är iväg hemifrån
Sover fortfarande riktigt riktigt bra i sin vagn och sin bilstol
Sover även bra i sin säng, med undantag av att han fortfarande envisas med att äta sjuttielva gånger per natt.
Är en morgonpigg liten rackare som somnar för natten vid 19 och tar morgon oftast redan vid 05.
Gillar gröt men med matpureerna går det lite sämre
Tycker det är rätt trist att vara ensam hemma med mig men skiner upp som en sol när Alvin kommer hem från dagis.
Ler en hel del och har nu även börjat skratta med ljud.
Har precis kommit på att saker man slänger ner på golvet kommer uppflygandes igen. Så här kastas det ner saker mest hela dagarna just nu.
Är som tur är varken en uttalad mamma- eller pappagris utan än så länge fungerar bägge två lika bra till allt.
Växer som ett ogräs och väger nu 7400 gram och  är 65 cm lång

Sen bjuder jag även på en kort liten filmsnutt på en tokigt söt skrattande liten Helge
 

Kommentarer
Postat av: Tana

Säger som jag sa till Fia om Hilding, shit vad stor lillkillen har blivit. Tycker inte det va så längesen vi sågs på M&P... Jättefin är han och skönt skratt :)

2011-03-29 @ 23:09:12
URL: http://lifeoftana.blogg.se/
Postat av: Petra

Ang Cake Pops...så har jag små träpinnar från Panduro men det finns även fina vita papperspinnar att beställa från ex Kakburken. Dessa blir det nog om test-popsen blir fina :) Det blev ändrade planer idag så först nu är sockerkakan i ugnen. Får se om jag hinner göra dem ikväll. kram

2011-03-30 @ 14:05:03
URL: http://septemberflikkan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0