kompisar

Skulle Alvin få välja själv skulle han gärna hänga med någon kompis all vaken tid. Dagishämtning har blivit lite mer spännande, man vet aldrig hur många barn man kommer hem med. Klurigast tycker jag att det är när Alvin bjudit hem någon av dagiskompisarna där jag inte känner föräldrarna så än så länge har vi inte haft med oss någon annan än välkända Astrid och Hilding hem men det är nog bara en tidsfråga.

Idag när jag klev in genom grinden på dagis så möttes jag av två hoppande, skuttande barn som ivrigt berättade att dom minsann skulle leka hemma hos Alvin.

Alvin- mamma Astrid ska följa oss hem idag. Hon får det.
Jag - jaså det säger du.
Astrid - Ja jag vill komma till Alvin nu och du får INTE säga nej.

Och Sofia fick vet att hon absolut INTE fick följa med.
haha...dom är bra söta.

Självklart fick Astrid följa med oss hem och för att göra det hela ändå lite roligare så tog vi med oss Hilding också.

mellanmålsdags för hela skocken :-)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-20 @ 02:33:22
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0