Senaste nytt

Här hemma händer det lite småsaker då och då på inredningsfronten. Absolut inga stora saker men en hylla här och en tavla där. Lite piff och puff helt enkelt.

Har haft en skänk i matsalen gjord av två Ikea köksskåp men vi har länge haft ett tredje skåp hemma som jag velat fram och tillbaka om den ska upp brevid dom andra två eller inte. För någon vecka sedan bestämde jag mig till slut för att det sista skulle upp också. Och uppe är det nu och bra blev det. Dock resulterade det i att den vita väggen ovanför skänken kändes lite extra kal. Så det fick klickas hem ett väggord från nätet.


Nu saknas bara lite skoj piff att ställa ovanpå skänken - tur att jag ska till Ikea på fredag ;-) Och sen skulle det inte skada om bordet kunde sådär lite automagiskt byta färg till svart eller möjligen vitt ;-)

Har även insett att jag måste fixa en ögonkakaotavla åt mig - kanske att placera stående på skänken. Okej att jag sa för inte allt för länge sen att jag inte alls förstod varför folk envisas med att ha dessa ögon hemma men man får väl ändra sig va? ;-) Får återkomma med bild om det blir en sån tavla och om den hamnar på skänken.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu är jag nästan lite chockad! TVÅ inlägg i bloggen, så kuuul!;-)

Och supersnyggt blev det såklart i vardagsrummet!:-)

2012-02-09 @ 05:44:44
URL: http://fiasan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0