storfamilj

Vi lever som en storfamilj med 9 personer boendes under samma tak den här veckan och jag trivs som fisken i vattnet. Dock inte en storfamilj med två vuxna och 7 barn (då hade jag nog dött) utan 5 vuxna och 4 barn. Nästan så att jag måste gå och shoppa mig ett slott och hyra ut flyglarna till vänner ;-)

Förutom att jag trivs som fisken i vattnet så tokgillar både Alvin och Helge det här. Det finns alltid någon som har tid för dom och inte blir det ju sämre av att det är just Alvins stora idoler här i livet som bor hos oss. Edde och Gustav har dessutom änglars tålamod när det kommer till de små och busar gärna med dom. 

Det har busats, spelats kort, spelats TV-spel, käkats på restaurang och mysts framför en och annan film.

Helt underbar vecka! Dock en vecka med mottot fullt ös medvetslös. Det är inte många minuter man hinner sitta ner och ha tråkigt direkt ;-)


Edde och Gustav kör en wii-match när småttingarna hoppat isäng.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mysigt! Och kul att ni äntligen får hänga med fin-kusinerna, kan tänka mig att Alvin mår finemangigt bra just nu!:-)

2012-02-22 @ 16:05:03
URL: http://fiasan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0