tiden rusar

tiden rusar verkligen iväg på helgen men sen kommer måndagen och det tar tvärnit. Måndagar är inte direkt en favoritdag här. Inget dagis för Alvin, teknikens hus har stäng, badhuset har inte extra uppvärmt i barnbassängen och jag vet att det är många dagar kvar tills det är helg igen.

Men helgen har i alla fall varit riktigt trevlig.
Fredagen bjöd på IKEA-besök för mig och Alvin. Jag fick strosa runt och shoppa i lugn och ro och Alvin tillbringade två timmar i deras lekland.


lite av min shopping

Lördagen tillbringade vi på stan. Först en fika och sen gick grabbarna och åkte isgroda i stadsparken medan jag strosade lite mer och shoppade upp lite av julklappspresentkorten.

Och idag har vi varit med finaste kusinerna till Leos lekland. En jättehärlig dag, speciellt för Alvin. Dom är en sån härlig trio och jag ser fram emot när Helge kan vara med och busa med dom.

Vi har egentligen inte gjort särskilt mycket alls. Mest tagit det lugnt (om än på andra ställen än hemma) och det har varit riktig riktigt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0