Gult är fult!

i alla fall verkar Alvin tycka det.

Här har jag jagat land och rike runt efter mams nya snygga nappar och när jag till slut lyckades hitta några av färgerna så vägrar ju såklart ungen att ta dom!



Jag försöker med allt här hemma just nu men än har jag inte lyckats överlista det lilla trollet. Att koka dom hjälpte inte, att bara erbjuda de nya hjälpte inte heller och att försöka lura i honom en efter vällingen när han är riiiktigt trött fungerar inte heller. Jag har slut på ideér!
Det som är mest konstigt är att han vet vilka som är nya (och alltså inge bra) redan innan han har stoppat in dom i munnen. Skulle han mot all förmodan missa det och stoppa in en av misstag så kommer den ut fortare än kvickt. Han försöker på alla sätt bli av med dom. Igår hade vi besök av Astrid och smart som han är så försökte Alvin ge bort sina nya nappar till Astrid. Men skam den som ger sig...på något sätt ska jag få honom att gilla dom. För vem kan klara sommaren uten en sån där kanlligt gul napp?! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars Alvin som har ett nappfreak till mamma :)

2009-02-28 @ 21:52:52
Postat av: Gällivaremaffian

Alvin ska inte ha napp till sommaren...

2009-03-01 @ 15:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0