trött, tröttare, tröttast

Inatt fick jag sova från 1.15 till typ 6.15. Var sååå trött igårkväll men fastnade som vanligt framför datorn men när klockan var 23 och jag var på gång att borsta mina tänder så vaknar lilltrollet. TYPISKT! Jag tog över honom till min säng på en gång i hopp om att han skulle somna om direkt men nejdå. Trots sjungande, vyssjande, vaggande och buffande så vägrade han somna om. Först några timmar senare (vid halv 2) efter en ny blöja och vällingpåfyllning så somnade han. Precis vilken tid han somnade vet jag dock inte riktigt eftersom jag somnade före honom ;-)

5 timmars sömn är för lite sömn för en Lisa så nu sitter jag här i soffan och gäspar stort.


Åh..tänk om man fick sova så här gott.
En gammal bild på Alvin..på den tiden då han fortfarande tyckte det var en bra idé att sova på nätterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0