BOOTCAMP

Förra veckans träningspass på Helex bestod av hopp och studs på en bräda i värsta popcorntempot - tokigt jobbigt var det. Idag kom vi (okej jag) på att vi skulle testa bootcamp istället och där kan vi börja snacka jobbigt på rikgit. Ett jätteskoj pass men både mina armar och ben skakar än och passt slutade för en timme sedan. Imorgon åker David dessutom till stockholm så jag och Alvin får klara oss ensammma här i två dagar. Kan bli lite extra festligt eftersom jag har på känn att mina muskler kommer totalstrejka imorgon.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du får skicka Alvin på minibootcamp så han bara vill ligga och mysa en hel dag!

Men han har förmodligen tusen miljoner gånger bättre kondition än oss så han skulle säkert inte ens FÅ träningvärk=)

2009-01-21 @ 22:11:53
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0