SuperSnällaSySofia

Jag erkänner, jag tittar för mycket på barnkanalen (trots att David fiskat upp fjärrkontrollen från bollhavet så att vi nu faktiskt kan byta kanal när vi känner för det) För den som inte förstod mitt erkännande (och alltså inte bor framför barnkanalen) så kan jag berätta att det finns ett barnprogram som handlar om supersnällasilversara och supersurasunksara...därav min fyndiga rubrik. Nu vet ni det :-)

Sofia har varit supersnäll och sytt gardiner till Alvins rum så nu börjar det blir ordning där. Jag har bara kvar att måla bokstäver och tapetsera en spånskiva så att vi kan få upp hans namn på väggen ovanför spjälsängen sen samt att det ska upp en lampa på väggen också.

Här bjuder jag i alla fall på några (inte så värst bra) bilder från Alvins nya rum.

De nya snygga gardinerna


Sänghörnan som än saknar en lampa samt Alvins namn på väggen


Litet bord där Alvin ofta sitter och pysslar samt hans nya Ikeatavlor som han gillar att titta på.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nice, nice=)

2009-01-30 @ 21:54:23
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0