Hurtigt värre

Idag har jag promenerat, promenerat och promenerat. Började med en tur till BVC (som faktiskt ligger ca 20 minuters promenad från oss) för att träffa en läkare om Alvins ögoninflammation som inte verkar vilja ge med sig. Vi fick recept på en salva som vi på något vis ska lyckas få under hans ögonlock 4-5 gångrt per dag. Hur det ska gå till har jag ingen aning om men jag lär bli varse det snart. Efter det bjöd vi Sofia och Astrid på lunch och på något vis kom vi fram till att vi skulle promenera in till stan efter lunchen (att alvins nya fina tröja anlänt till baby och barn hade absolut inget med saken att göra) Väl på stan blev det en tur till "mat och prat" för sedvanlig fika, blöjbyte, rasta barn och mata barn. Sofias kommentar när vi kom dit " Lisa, kan vi inte GÅ hem sen också...så kan vi fika kladdkaka här utan dåligt samvete" Så sagt och gjort..vi mumsade i oss kladdkaka och sen fick vi snällt promenera hem också. SÅ idag har jag promenerat i typ 3 timmar. Nu är mina ben färdiga för idag och vägrar att gå mer...det är nog just att jag orkar ta mig från soffan till sängen när det är dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Då får vi väl gå ÄNNU MERA till veckan då så du är beredd tills när Alvin börjar dagis och det är dags att gå FYRA TIMMAR per dag... tre dar i veckan;P

2009-01-30 @ 21:53:49
URL: http://thedream.blogg.se/
Postat av: Lisa

till sofia: alternativt så får Alvin vänta med att börja dagis tills vi har skaffat bil. Och det är nog faktiskt så att mina fötter röstar för mitt alternativ ;-)

2009-01-30 @ 22:32:56
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0