Ny design

Just nu känner jag att den här bloggen har lite väl trist utseende men ni får ha överseende med det ett tag till. Tänkte försöka fixa till en lite roligare design men det får vänta till någon dag när vi fått lite bättre ordning här hemma och jag känner att jag har lite tid över för att sitta med sånt. (ska försöka klämma in det före Alvin flyttat hemifrån i alla fall)

Hade tänkt piffa upp bloggen idag med lite bilder på min lilla snygging men det är bara att inse att jag behöver en ny kamera. Plockade fram kameran och skulle kika igenom bilderna från julledigheten och inser att jag knäppt max 10 bilder på Alvin och ingen av dom var riktigt bra. Jämför det då med förra årets julledighet då jag nog tog närmare 300 bilder. Men man tappar lusten att fotografera när bilderna ändå blir usla. Så idag får ni klara er utan bilder på lilltrollet men jag lovar att försöka få till någon någon annan dag.

Idag får det istället bara bli en bild på mitt senaste inköp.
mina nya fina träningsskor.


Får passa på att tacka Eva och Ronne så jättemycket för julklappen. Det blev dessa skor, ett par träningsbyxor och ett linne. Allt invigdes i tisdags när jag och Sofia var iväg på vårt första pass på helex. Snacka om att jag är otränad - trodde helt ärligt jag skulle dö när uppvärmningslåten var klar men på något sätt överlevde jag hela passet och trots mycket stela ben och en och annan riktigt ond muskel så blir det nog ett likadant pass ikväll ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0