shoppinglista

Idag ska jag och Alvin ner på stan en sväng och jag har rätt många punkter på min shoppinglista.

* Insynsskydd till fönstrena i köket
* Golvskrapa till duschen
* Målarfärg till bokstäverna som ska hänga vid Alvins säng
* Lite smått och gott från matvaruaffären
* Tofflor/Mockasiner till Alvin
* Piff till TV-bänken (eftersom Alvin envisas med att rymma därifrån)
* Skivor/plankor att tapetsera och hänga upp lite inredningsprylar på

Vi får väl se hur många av sakerna jag kan pricka av från listan när jag kommer hem i eftermiddag. Nu måste jag nog dock skynda mig. I ett svagt ögonblick lovade jag att vi kunde vara klara till 10.30..det är om 30 minuter och både jag och Alvin sitter i pyjamas än ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0