Söt present!

Jag beställde ett par byxor åt Alvin från mysgrodan i helgen och idag damp dom ner i brevlådan. Jag blev riktigt förvånad för det var verkligen supersnabb leverans och dessutom låg denna söta klubban i paketet.

Tänk att så lite kan göra en på så bra humör


 


 Alvin i nya byxorna.
Lite stora än men jag tog storlek 92 på dom
för att han ska ha något att växa i och för att dom främst är tänkta till i vår
när det är dags att lägga undan overallen.


 


Och Sofia, du kan aldrig gissa vilken Davids första kommentar var när vi kom hem...
"Har Alvin nya byxor?"
Erkänn att du är lite imponerad nu! ;-)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Imponerad är ju bara förnamnet=D



Jag skulle nog kunna lura i Daniel ungefär vad som helst när det kommer till ungarnas kläder (som tur är;)

2009-01-27 @ 00:28:47
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0