Nytt husdjur!

Alvin har idag skaffat sig ett nytt husdjur. En stor megaläskig spindel!
Jag såg odjuret krypandes på vårt köksfönster och bad David ha ihjäl den men se det gick inte Alvin med på. Jag höll fast vid att den borde dö men tydligen var det spindelns turdag just idag (om det nu kan kallas för tur att få bo i en glasburk som kastas runt av Alvin istället för att dö en kvick och smärtfri död)

Just nu ligger Spindel och Alvin och kramas i sängen men jag kan garantera att så fort Alvin somnat så kommer Spindel fösvinna. *elaka mamman har som plan att spola ner odjuret i toalettstolen så fort tillfälle ges*

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart du inte kan döda Spindel! Istället måste du ju börja samla på lite flugor och annat som Spindel kan äta så h*n blir STOR och stark;-D



Frida har fått grodyngel från skolan och om jag inte trodde att de kommer att självdö vilken dag som helst så skulle jag erbjuda lite dödshjälp;P Kul om två äckliga grodor plötsligt en dag skulle hoppa runt i huset!?!

2009-06-15 @ 11:49:44
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0