PRO nästa

Allvaret har startat. De lata dagarna i solen har ersatts av heltidsjobbande. Första dagen på nya stället fick mig att känna mig halvvägs till pension. Jag brukar se mig själv som rätt ung men nu är jag omgiven av 19-åringar som längtar till den 12:e juni då det är dags för studenten, som diskuterar smink, solbränna, heta uteställen och bartenderjobb på ibiza och det får mig att inse att jag nog sinnesmässigt är närmare 40 än 20.
 
Förutom min nyfödda åldersnåja så går jobbet helt okej. Än så länge befinner jag mig i skolbänken och hjärnar utsätts för korvstoppning på hög nivå men om mindre än två veckor är det dags att lämna skolbänken för den rikgtiga världen. Lite småläskigt men samtidigt riktigt spännande. Efter två år hemma så är jag mer än redo att börja jobba igen.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Så bartendrjobb på Ibiza är inget du funderat på till hösten i värsta fall??;-D

2009-06-02 @ 08:17:25
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0