Det ska börjas i tid!

Det måste finnas i generna. David älskade att bygga med lego när han var liten och nu har Alvin börjat intressera sig för sitt duplo. Igår satt han i soffan och lekte med bitarna medan jag satt och kikade på TV. Mitt i allt inser jag att han faktiskt bygger ett torn - ett högt sådant dessutom (ja i alvinmått mätt alltså) Var tvungen att ringa David och fråga om det är han som lärt Alvin att få ihop bitarna. Tydligen hade dom lekt massor med duplo i helgen men då kunde Alvin max få ihop två bitar och då skulle det vara en hel del tur inblandat i det hela. Nu har han visst tjuvtränat när vi sovit eller nåt för nu kan han alltså få ihop massor med bitar.


Alvins första duplotorn som han byggt helt själv

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ahaaa! Det är kanske sånt han håller på att klura på då han vaknar mitt i nätterna eller tiidigt på morgonen;D

2009-03-17 @ 09:06:12
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0