Helgen i bilder

Lördag:

Strålande sol och rätt varmt ute.

Jag, David och Alvin tog bilen ner till stan för att gå på den upplogade isbanan. Det var ritkigt härligt och Alvin sov i vagnen i över en timma. Sen blev det såklart lite lunch på stan också och lite småsaker inhandlades.

Söndag:

På söndag blev det också en promenad för mig och Alvin. Den här gången med Sofia och Astrid som sällskap. Även nu var vädret riktigt härligt.

  
Alvin och Astrid skönt nerbäddade under filtar.

Vi gick till

haha..just det. Godishuset! Men helt ärligt så får man faktiskt äta godis efter en sån promenad. Och för att vi skulle kunna frossa lite extra i våra godispåsar..helt utan dåligt samvete så bestämde vi oss för att även gå hela vägen hem. Så totalt blev nog promenaden närmare 1 mil lång.


På hemvägen hade vi dock rätt trevlig proviant med oss ;-) Men de två små nissarna ville inte riktigt sova mer så skulle det ätas godis så fick det bli i smyg.

Idag är dock alla vårkänslor helt bortblåsta. När man tittar ut så kan man inte tro att det är mars månad och faktiskt sommar om inte allt för länge. Snön yr omkring och det stormar så kraftigt att jag höll på att flyga iväg när jag skulle till bilen tidigare idag. Vad jag och Alvin ska hitta på helt ensamma här hela eftermiddagen när det är sånt här busväder ute vet jag dock inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0