mammas lilla hjärta

Vi har en liten matvägrare här hemma för tillfället. Han äter verkligen pyttelite men ändå är han pigg och glad och full av bus. Igår åt han ordentligt till frukost men resten av dagen levde han på 5 tuggor pannkaka, en LITEN kaka och 2 dl fruktsmoothie och två klunkar välling. Jag som var helt säker på att kvällsvällingen skulle vara ett säkert kort efter att han hoppat både mellanmål och middag men tji fick jag. Efter några små klunkar välling så ville han absolut inte ha mer. Det är tur att han inte är en liten spinkis för då skulle jag vara orolig på riktigt. Nu har han ju lite att ta av så det känns inte så där jättepanik att han inte vill äta. Men han har krånglat med maten i en vecka nu och med tanke på att det är Alvin vi pratar om så är jag allt lite orolig ändå. Han ska ju älska mat och komma springande så fort benen bär när man ropar att maten är serverad och han äter ju vanligtvis allt. Nu vill han verkligen inte smaka något och då har jag ändå försökt bjuda på massor med olika saker.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Undertona är ju hur bra ord som helst;D



Haha! Jag satt faktiskt och fundera på både understryka och betona men kom fram till att undertona lät bäst... så är det inte ett ord så borde det absolut bli det!!;)

2009-03-18 @ 18:22:57
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0